För att citera en vän




erika

Så vackert!
Eftersom jag nyss börjat läsa din blogg och gillar den . .
Skulle itne du kunna berätta lite om dig och hästen?
Så jag vet lite vem du/ni är. .

Typ är det din häst, vad gör ni m.m har ni någon historia. Känns nästan som det när jag läser dina inlägg.

Super fina är ni.
Kram från mig

Svar: Tack så himla mycket! Jag ska absolut skriva ihop ett inlägg om vilka vi är!! Kommer dock inte hinna med det i helgen tror jag, blir på söndag kväll eller måndag. Men jag lovar att det kommer! :)

Återigen tack så mycket och kram!
Lina Wikberg

2012-10-12 @ 20:34:59
URL: http://www.erikajoyisabella.blogg.se



Frida

Hur skulle du göra för att få en riktigt omotiverad häst att bli motiverad? Och vad tycker du om hackamoore? :)

Svar: Hitta på mycket saker med hästen gillar :) Ta en paus från allt arbete i några veckor och ha lite roligt bara :) Sedan kan ni göra ett nytt försök! Jag själv tycker det både är bra och mindre bra med ett hack. Det är bra för hästar som inte gillar bett och är känsla i mun, men samtidigt tycker inte jag att man får samma känsla som i ett bett. Man har ofta bättre kontakt med hästen tycker jag med bett :) kram!
Lina Wikberg

2012-10-12 @ 21:21:42



Lisa

Fin ponny du har! Ridit länge? Är också hästtjej men skadade mig i somras så får inte rida äm :( Ha en bra kväll!

Svar: Taack så mycket! Jag har ridit sedan jag var fem år :) Oj, vad tråkigt..! Hoppas du snart är på benen igen och kan rida :) Ha en bra kväll du med, kram
Lina Wikberg

2012-10-13 @ 17:54:21
URL: http://lisamax.blogg.se



erika

Tack själv! >Väntar spännt på inlägget.
kram

2012-10-14 @ 09:51:13
URL: http://www.erikajoyisabella.blogg.se




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?