Vem är jag? Jag är Lina




Frida:)

Tyckte du att det var en lagom ålder att börja dansa vid 16 år?

Svar: Jaa, det tyckte jag absolut! Lite blyg var man ju i början, men när man väl börjat komma ut på dans släpper det fort, vilket är superkul! :D
Lina Wikberg

2012-10-15 @ 20:43:32



erika

Tack så himla mycket för att du tog dig tid att skriva inlägget!
Nu vet jag lite mer och då blir de mer roligt att följa din blogg, jag kan liksom hänga med.
Tack igen, och jag hoppas såklart att du lär dig något eller finner bra läsning på min blogg.
Kramar

Svar: Men tack själv! :) Jaa, det är ju faktiskt så att det är roligare att läsa då. håller absolut med!
Kram
Lina Wikberg

2012-10-15 @ 20:51:55
URL: http://www.erikajoyisabella.blogg.se



Frida

Går det inte att ändra färg på texten när du svarar på kommentarer? Det går inte att läsa svaret från iPhone :/

Svar: Jag ska göra det! Tack för att du säger till :)
Lina Wikberg

2012-10-16 @ 22:03:42




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?