Tävlingsfrilla




Anonym

Jag knoppar alltid till tävlingar, inte pannluggen. Tycker han är fin utan knopp där. Behöver inte tunna ur den ngt heller! :) Däremot Pumbas ponnyman brukar jag få tunna ur lite, för att det ska bli fina knoppar.

Svar: Skulle Sherri tycka det va okej att bli friserad skulle jag nog också knoppa. Hon hsr nog en enormt fin hals under all man :D Jag tycker också det är finast när man låter pannluggen vara, men har knoppar resten. Då det de lite mer levande ut :D
Lina Wikberg

2014-02-06 @ 19:32:21



Lizette

Det var jag som skrev kommentaren , namnet hoppar bort ibland! :). Kör hårt nu i helgen! ;)

Svar: Jaha, haha! Så kan det gå ;) Tack! Vi ska ha roligt och göra vårt bästa av det! :D
Lina Wikberg

2014-02-07 @ 06:29:10




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?