Om besvikelsen




Johanna

Åh jag lider med dig Lina. Förstår dina känslor och tankar. Kram på dig <3

2014-06-03 @ 11:26:48
URL: http://bergqvistjohanna.blogg.se



Emma

De enda du kan göra Lina är att kämpa på. Du vet men Sherri egentligen är så alla dumma ord du fick höra under tävlingen tycker jag du ska sopa under mattan och fortsätta kämpa. Första steget är att kolla upp vad som hänt Sherri och när det är löst kan börja sikta framåt igen. Motgångar behövs för att kunna bli starkare än innan. Du och Sherri kommer rocka loss på nästa tävling, jag lovar dig! :)

2014-06-03 @ 12:09:44



Johanna

Vad tråkigt, särskilt att det känns som att något är tokigt med din fina häst :(
Om jag var du, och det är jag ju inte men jag tipsar utifrån mig själv i samma situation, skulle jag nog kolla upp henne för att själv känna mig säker på att det inte är något fysiskt fel.
Sedan försöka gå igenom vad som är ändrat sedan i våras då hon ju funkade suveränt på tävlingarna?
Sadeln? Träningsupplägg? Foder? Skoning?
Och sen skulle jag nog ta en vecka eller två med ren kvalitetstid, och försöka hitta tillbaka till rätt kommunikation er emellan, för det är ju den som gör er två tillsammans speciella!
Kram på dig, hoppas ni snart är på gång igen!
Och självklart var det ett dåligt beteende av folk runtomkring dig på framridningen, inte för att det är ngn egentlig ursäkt men troligen var de nervösa inför tävlingsstart och tog ut det på er.

2014-06-03 @ 19:46:38




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?