Tömköra odjuret




emma

Ett tips från mig är att prata med typ frida edin som är travkunnig. Skulle kunna tänka mig att hon skulle kunna hjälpa dig :)

Svar: Det är tyvärr inte den sortens tömkörning jag tänkte på utan den som är dressyrinriktad. Så man kör hästen i alla gångarter, i öppna, skänkelvikningar och liknande. Även ett bra sätt att lära dem början på att trampa(piaff) :) Så det är som att rida fast från marken!
Lina Wikberg

2015-02-03 @ 16:28:00



Anna N

Kan tipsa dig om Inger Forsberg, hon är sjukt duktig!! Tömkör många hästar i Njurunda och med våran häst gör hon allt i från öppna till grym samling tror hon till och med brukar lägga in byten i galopp :)

Svar: Tack så mycket för tipset!!de ska jag lägga på minnet :D
Lina Wikberg

2015-02-05 @ 21:19:04




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?