En oslagbar känsla




Skkdkdjddkld

Tycker inte du någon gång att de känns taskigt att inte låta sheridan's tävla, eftersom hon är så pass ung? Hon har så mycket kvar, men du liksom stannar upp henne?

Ta de inte taskigt, för så menar jag inte!!!

Svar: Jag har inte på nått vis alls stannat upp hennes utveckling eller tävlande. Hon kommer inom en förhoppningsvis snart framtid få en ny familj som med all säkerhet kommer tävla henne. Jag tränar henne på alla sätt och vis och är ute på allt möjligt med henne ändå. Min tränar säger att hon har utvecklats bra senaste tiden så det är ju bara posivit. Hon är ingen tävlingsmaskin och kommer aldrig bli heller :)
ps. om du inte ville att det skulle verka taskigt hade du lika gärna kunnat kommentera med ditt eget namn. Människor som flyr sanningen om vem de är vet att de har fel och vågar inte stå för det.
Lina Wikberg

2012-07-31 @ 22:57:08




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?