Guld värt med ett bra team




Lizette

Sv: hon heter Josefin Falk, massören. Kanske vi kan ta samtidigt nästa gång? Hon tog 800kr/ häst inkl. resa.
Ska du träna för Peter ?

2015-01-17 @ 16:37:34
URL: http://Lizettepadellaro.blogg.se



Johanna

Tror du det är snön som gett henne besvär?
Jag är, trots att jag är norrlänning, väldigt osäker på hur bra det är för framförallt bakknäna att rida i djupsnö? Springer man själv i den känns den ju så ostadig, som att springa i en djup sandstrand? Vet inte om jag är fånig, de flesta verkar ju uppskatta att galoppera i snö men jag fortsätter vara lite fånigt försiktig tror jag :)

Svar: Ska jag vara ärlig vet jag inte, men jag brukar rida betydligt mer i djupsnön än jag gjort i år. Har inte ens hänt 1 gång i veckan denna vinter :) Så jag tror mer på att det är allt nytt samlingsarbete för dressyren som gjort det. Men jag kan nog hålla med dig till viss del, tror inte det är bra att göra det för ofta. Det är nog som det mesta, lagom av allt är bäst :) men just detta fall är det nog inte djupsnön som har gjort det.
Lina Wikberg

2015-01-17 @ 18:44:52




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?