Ett bortglömt inlägg om tävlingen




Anonym

Nog tusan är livet bra tufft ibland men allt har en mening och den kan tyvärr vänta på sig...Glöm aldrig bort att du är grym och jag är super stolt över dig. Påminn dig själv allt du har gjort och genomfört under din resa. Allt det fantastiska, roliga och positiva. Skriv ner din önskan och vad du vill med ditt liv och framtiden för det man vill får man till. Idag skrev jag ner min önskan och vad jag vill. Det kändes underbart!!!

Svar: Tack för att du finns älskade mamma! Utan dig hade jag nog hunnit gräva ner mig många gånger och inte vilja kliva upp igen. Du är bäst!
Lina Wikberg

2015-09-30 @ 21:05:47



Amanda

Ni är fantastiska även om det blir lite tokigt ibland... Du vet vad flickan din kan, och en dag kommer hon visa alla andra det också :) Fortsätt tro på dig och på Sherri babe :) Ni kan göra vad ni vill... förutom att springa ikapp Parkin när han är på det humöret då ;) Puss babe, saknar dig<3

Svar: Världens bästa vän! Jag är glad att jag har dig <3
Lina Wikberg

2015-10-01 @ 02:37:48



Lizette

Jag hoppas du vet vad jag/vi tycker, att du är grymt duktig! Du ska absolut INTE skämmas! Jag förstår att det kan kännas hopplöst ibland, men samtidigt vet du och många andra vad ni kan. Jag vet vad ni kan! :) Om du tror på din häst och vill fortsätta med henne då ska du göra det! Skit i alla andra, vi är många som stöttar dig, kom ihåg det!
Kram

Svar: Du och Miranda ska bara veta hur mycket det betyder att ha er vid vår sida på tävlingarna. Att ha några som verkligen vet hur det är och förstår! Jag tror så enormt mycket på Sherri, men ibland blir det bara för mycket och då rinner bägaren över. Men vi kommer fortsätta att kämpa och vi kommer att lyckas! Till slut. Ni är underbara! Kram
Lina Wikberg

2015-10-02 @ 15:31:19
URL: http://lizettepadellaro.blogg.se




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?