Motivation som svalnar? Aldrig!




erika

wrod!
Jag är alltid taggad, vill alltid bli bättre.
Just nu får jag abstinens utav att inte ha en häst att rida och träna varje dag :P

Svar: Härligt att höra att det finns för som mig! :DJag kan förstå det! Jag skulle bli tokig av att inte rida typ varje dag... Iaf mer än två veckor, då skulle det brinna i knutarna, haha.
Lina Wikberg

2012-12-11 @ 21:17:21
URL: http://www.erikajoyisabella.blogg.se



erika

ungefär så jag känner nu :P hehe

Svar: Usch! Jag förstår dig verkligen! Inte alls roligt... Varför har du ingen att rida och träna nu då? :(
Lina Wikberg

2012-12-12 @ 13:48:55
URL: http://www.erikajoyisabella.blogg.se



erika

sålde tillbaka min häst då han kostade alldeles för mycket och jag fick reda på i efterhand att han blev inriden två år innan, alltså som sjuåring. Och jag kämade och kämpade med hoppning men det gick faktiskt alldeles för sakta frammåt. Han var helt underbar som häst men jag kunde nte lägga de 50 000 som hon krävde. .Dock blir han nog aldrig såld för dem pengarna när han inte kan något =/

Svar: Men usch vad tråkigt.. :( Tråkigt speciellt när han annars var en underbar häst!! Hästvärlden är verkligen inte lätt.. Vad var det för slags häst då?
Lina Wikberg

2012-12-12 @ 16:50:32
URL: http://www.erikajoyisabella.blogg.se



erika

nej verkligen inte :(
En sheck på 1.70.
otroligt fin hans finns å bloggen..
Nu ska jag ju jobba med hästar därav väntar jag med att skaffa ny för i jobbet får man rida så fina hästar ju

Svar: Å, men det är ju den som jag har sett och tyckt varit så fin! Älskar skäckar!! Kan vara för att jag har en själv, men ändå.. Det kan jag förstå! och ett hästjobb innebär ofta mycket jobb och slit så när du väl inte jobbar kan det vara skönt att vara ledig också och inte åka till nästa stall och slita ännu mer. Hästlivet är hårt, men så underbart! :)
Lina Wikberg

2012-12-12 @ 18:55:56
URL: http://www.erikajoyisabella.blogg.se



erika

dem är kanon fina. Och det finns ju nästan inga storhästar som är det. Och han hade faktiskt en otroligt fin teckning och fick mycket beröm av folk och jag var förälskad i både hans utseende och psyke. :S så det var jobbigt. .
Men men.

Ja men eller hur, tufft men man kan inte få så mycket kärlek som man får utav dessa djur.Helt underbar!
Trevlig helg på dig Lina:)

Svar: Jaa, dom är verkligen hur fina som helst! Och som du säger ovanliga som storhästar.. Men sånt är livet ibland. Ibland måste man ge upp vissa saker för att få någonting ännu bättre! Hästarna är helt enkelt underbara! Men tack desamma Erika! :)
Lina Wikberg

2012-12-14 @ 15:58:12
URL: http://www.erikajoyisabella.blogg.se




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?