"Vi hackde, borrde och brännde.. "




:)

Hej! Skulle du kunna ge lite tips på bra täcken? :)

Svar: Vad är det för täcken som du söker då? :))
Lina Wikberg

2012-12-13 @ 16:39:37



Frida

Jag söker ett bra vintertäcke, helst med 300g :)

Svar: Okej! :) Jag har ett täcke som jag verkligen älskar. Men kan tusan inte komma på från vilket märke det är! Kan försöka komma ihåg att fota det eller märket så kan jag lägga ut det så får du se. Annars tycker jag att Bucas/Jacson-täcken är bra. :) Jag brukar dock inte kolla så mkt på märken utan känner på alla täcken och sådär och bestämmer mig utöver det. Har halvhals på alla mina utetäcken till Sherri och vintertäcket är blankt på insidan :)
Lina Wikberg

2012-12-19 @ 15:41:35




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?