Sherri - Världens finaste individ




Towe

Sjuuuuuuuukt fina bilder!!!!!! <333
Kram Towe

Svar: TAAAAAAACK!! Vad glad jag blir :') Kram
Lina Wikberg

2012-07-09 @ 21:26:00
URL: http://towelind.blogg.se



Frida

Hur kan en träningsvecka för Sherri se ut?:)

Svar: Det är väldigt varierande beroende på om vi är hemma och tränar eller åka iväg och tränar, om det är tävlingsvecka eller om jag ska iväg på något speciellt. Men jag har ett upplägg som är på ett ungefär vad jag vill att varje vecka ska innehålla om det inte är nogot speciellt.
En dags klättrning på något vis (sandbank, berg eller intervall uppför)
Ett riktigt dressyrpass med alla skolor
En dag då det blir bara bus, där hon får bestämma och känna sig fri.
En pass med någon slags av hoppträning
En pass som innehåller uteritt (dock med träning så som skolor, intervaller, terränghoppning eller liknande. Hon får jobba lika mkt ute i skogen som på ridbanan, detta kan även vara den dag som jag gär klättringen)
Ett pass för instruktör (oftast hoppning för min tränare Johanna Hammarstrand. Vi försöker komma iväg varje vecka när det är "normalt" vill säga)
Och så en dag får hon vila helt från träning, då är det bara mys och pyssel som gäller. Kan vara lite trickträning eller nått inblandat också, men ingen ridning.

Sådär ungefär kan en vecka se ut i olika ordningar. Jag försöker göra dessa saker varje vecka och sedan om det inte hinns med eller annat är jag noga med att lägga in det veckan efter igen. :) Hoppas du fick de svar du ville ha! :)
Lina Wikberg

2012-07-10 @ 11:30:38



Celine

Va härlig hon ser ut! :)

Svar: Visst gör hon!? :D Och jag kan lova att hon är minst lika härlig att rida på och vara med som hon ser ut, om inte ännu bättre :D
Lina Wikberg

2012-07-10 @ 11:57:31
URL: http://celgus.blogg.se



josefin

Ni är så fina tillsammans! :) Hörde något rykte om att du skulle sälja henne? :/ kram

Svar: None
Lina Wikberg

2012-07-11 @ 15:46:26
URL: http://swedbackjosefin.blogg.se




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?