Spring lille mo, spriiiing




erika

Det ligger i Gillelje känner du till det? Kan inte gården i huvudet haha x) men ska absolut skriva ut det senare om jag gillar stället :)) vad kul att du gjort de ju!

haha har ni haft pållarna inne?

Svar: Nej, jag känner inte till det.. Men skriv när du vet vad det heter :D Stället jag var på heter JM Horses. Superroligt var det!
Hahaha, jaa det har vi! Innan vi la klinkers i hallen (precis när vi hade byggt om) så var båda hästarna inne i huset ;) Nu får de bara stå på dörrmattan för att inte förstöra golvet. Men de älskar att stå inne! haha
Lina Wikberg

2012-11-15 @ 23:41:42
URL: http://www.erikajoyisabella.blogg.se



erika

aha ja men det känner jag ju till.
Haha aw ja det kan jag tänka mig, men nu får dem bara titta in då :) hehe

Svar: Jasså? Det var riktigt roligt där :)hahaha, jaa, nu får dom stå ute och få morot bara ;)
Lina Wikberg

2012-11-16 @ 13:09:53
URL: http://www.erikajoyisabella.blogg.se




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?