Film, hoppträning söndag




erika

Fy fan vad roliga och framför allt bra övningar! Jag tycker du ska hälsa din tränare det!
Har du/ni något upplägg med hur ni gör och avstånd m.m tar jag mer än gärna emot det!
Och du. . Sluta var så grym ;)

Svar: Det är verkligen sjukt roliga övningar och träningar som Johanna håller! Är så himla glad att vi hittade till henne. Alltid lika nöjd efter träning med henne, man känner sig alltid liksom "klar". Aldrig så att man känner att man borde fått värma upp längre elelr hoppa mer, det är alltid perfekt.
Jadu, bra fråga! Jag vet faktiskt inte riktigt hur Johanna lägger upp det. Det jag vet är dock att om hon har tvådagars-träning så har hon alltid en dag med mer markarbete och mer serier och en dag då vi lägger mer vikt på banhoppning. Annars så är det ju lika olika det där med avstånd eftersom jag hoppar både ponny och storhästavstånd med Sherri. Annars vet jag att när vi hoppar bana är hon noga med att ha de avstånd som är på tävling, vilket ofta är lite långt eller lite kort. :) Men som sagt, med Sherri är det ju lite hur som helst ;) haha!

Hahaha, måste säga att jag faktiskt inte vill sluta med det! ;) men taaack så mycket! :D
Lina Wikberg

2013-02-28 @ 21:25:09
URL: http://www.erikajoyisabella.blogg.se



erika

Gud vad roligt att du hittat en tränare du är nöjd med, mina två är också hel grymma. men just övningen osm du lagt upp nu verker så inspirerande och bra på många sätt samtidigt som du gör något roligt och lär. Viktigt!
Haha ja den där ponnyn kan allt ;) hehe

Svar: Ja, det är så himla roligt! Och framför allt viktigt till tusen :) Det är dom verkligen! Jag blir alltid inspirerad själv av Johannas träningar när jag sedan håller mina egna. Så det är värt guld! Haha, inte allt, men nästan! ;)
Lina Wikberg

2013-03-02 @ 09:47:04
URL: http://www.erikajoyisabella.blogg.se



erika

Tummen upp helt enkelt :D
Haha det sista kommer ;)

2013-03-03 @ 09:40:11
URL: http://www.erikajoyisabella.blogg.se




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?