Träningen




Erika

Bra träningar igen!
Är du iväg varje helg? Låter som du är på något speciellt, berätta jag är nyfiken :)

Svar: Det är riktigt bra träningar! :) Egentligen är det väl inget sådär jättespeciellt. Men min tränare då Johanna är egentligen ridskolelärare och instuktör på Sundsvalls Ridklubb, men uppe i Ånge har de hyrt inne henne de helger hon kan att hålla träningar där uppe. Då är det oftast tvådagars, när hon ändå är där liksom. VIlket jag också tycker är bra för då får man träna inför de tävlingar som är just två dagar eller fler också ;) Jag bor mitt emellen Sundsvall och Ånge så jag åker lite hur som helst och tränar för Johanna. Ofta är det Ånge på vintern och Sundsvall på somrarna då jag har fler möjligheter att träna på de ställen just de årstiderna :) Så det är verkligen toppen att bo mitt emellan då! :D
Lina Wikberg

2013-02-25 @ 10:00:50
URL: http://erikajoyisabella.blogg.se



erika

Aha låter ju dö bra! Men blir det inte mycket varje helg och två hoppträningar? Eller du är inte ute varje helg på träningar?

Svar: Det är träningar sådär max 3 ggr på två månader typ så det blir inte så mycket ändå :) Och när det är helgträningar sådär så tränar jag inte för tränar under de veckorna eller sådär :) Så det blir lagom!
Lina Wikberg

2013-02-25 @ 16:42:02
URL: http://www.erikajoyisabella.blogg.se



erika

Perfekt då ju! Tänkte det men för du verkar ha bra koll på det mesta :) Så tänkte jag bara att du kan väl inte träna varje helg två dagar efter varandra blir ju mycket och tufft även för en tävlinghäst till slut :P

Svar: Nej, det skulle aldrig falla mig på tanken heller :) jag tror stenhårt på att vila ger lika mycket som träning och jag Sherri är en känslig dam när det kommer till att träna för hårt för länge så med henne vet jag tydligt vart gränsen går :) Vill inte överbelasta någon häst jag tränar eller rider :)
Lina Wikberg

2013-02-25 @ 20:00:47
URL: http://www.erikajoyisabella.blogg.se



Erika

Precis vad jag trodde om dig också :)

Svar: Vilken tur :)
Lina Wikberg

2013-02-27 @ 15:06:17
URL: http://erikajoyisabella.blogg.se




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?